Intimidating TBR TAG


Здравейте, читатели! Днес сме тук с един изключително забавен и интересен TAG, а именно Intimidating TBR TAG. Изключително благодарни сме на Гергана, че се сети за нас и ни тагна. А ето го и самият таг и нашите отговори, надяваме се да ви хареса. 


1. Книга, която си бил/-а неспособен/-а да завършиш, защото...

Алекс: Книгата, която ще избера за тази категория е "Anna and the french kiss". Не искам да оствате с грешно впечатление. Не я оставих, защото ми бе безинтересна или не ми е харесала, напротив. Книжката е прекрасна за сега, въпреки, че съм в началото. Причината, поради която спрях да я чета, е че реших да я прочета на английски език. Тук искам да вмъкна, за тези, които не знаят, че книгата е преведена и на български език - "Целувка за Ана", просто реших да си упражня английския. След известно време обаче си дадох сметка, че книга на английски ще ми отнеме доста време, а и историята според мен е за измежду другото - например за почивка от фентъзи жанра, защото е лека и приятна. В онзи момента имах много книги на главата, които изгарях от нетърпение да прочета, а тази не ми беше спешна. Затова реших, че може би лятото, когато имам повече свободно време, ще мога да й отделя нужното внимание. 

Викс: 
За тази категория ще избера "Академия за вампири" на Мишел Рийд. Може би тук много хора ще ме хейтват, но това е изборът ми. Гледах филма преди една година и реших, че трябва да прочета книгата. Бях много ентусиазирана, защото той много ми хареса. Но когато започнах книгата, останах много разочарована. Не ме разбирайте погрешно. Замисълът на цялата история е много интересен, но не ми хареса начинът на писане на авторката и това, че действията сякаш ми се развиваха бавно. Може би мнението ми беше такова, защото все още не се бях съвзела от света на Касандра Клеър. Затова съм решила, че това лято ще прочета книгата отново и може дори да напиша ревю за нея.


2.  Не съм прочел/-а тази книга, защото не съм имал/-а време…

Алекс:  Тук мога да посоча над 100 заглавия - тези от TBR листа ми, които все чакат ред, за да бъдат прочетени. Но реших да избера и да споделя с вас тази, която мисля, че си заслужава най-много. А именно - "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак. До колкото знам историята се разказва от името на смъртта, което допълнително повиши интереса ми. Всички, които съм питала за тази книга казват, че историята е доста тежка, все пак - война, смърт и всички онези житейски въпроси, които поражда у теб. Надявам се книгата да ми хареса толкова много, колкото и на тези, които са я чели. Просто чакам да дойде моментът, в който ще съм готова да се впусна в една такава тежка история, да й отделя нужното време, внимание, а и сълзи. :D 

Викс:
Тук избирам "Алена кралица" на Виктория Айвярд. Със сигурност ще има хора, които ще са като: "Какво? Ти луда ли си?! Как може да не си прочела тази книга все още?!". Да, признавам се за виновна! Замислям се за тази книга сигурно вече от половин година. Струва ми се интересна, но се чудя дали ще ми хареса.  Ще се радвам да чуя мнения от хора, които са я чели, за да ми помогнат с избора.  



3. Не съм прочел/-а тази книга, защото е продължение…


Алекс: Аз ще кажа "Аз след теб" на Джоджо Мойс. Въпреки, че "Аз преди теб" ми допадна, гледах и филма и мисля, че беше страхотен, не бих прочела продължението. За мен тази история, а и всички подобни на тази, романси и любовни истории, нямат нужда от втора книга. Сами по себе си са страхотни, не знам защо някои хора не могат да се примирят, че всяко хубаво нещо си има край, а продължават да пишат и оплескват всичко. Предпочитам да запазя добрите си впечатления от първата книга. 

Викс:
Аз още не съм изпадала в такава ситуация и се надявам да не ми се случи. 


4. Книгата, която отлагам...

Алекс: За мен тази книга е "Алена кралица" на Виктория Айвярд. Тази книга я отлагам от сигурно 6-7 месеца, ако не и повече. Идеята и замисълът на историята ме грабнаха веднага и наистина мисля, че историята ще е страхотна, но мненията на тези, които са я чели са доста противоположни - за едни е великолепна, а за други е поредната антиутопия или просто не я харесват. За такива книги винаги ме е страх и тъй като имам двете издадени копия закупени, а имам и желание за поредицата, реших да я започна след като излезе и третата и последна книга от поредицата, за да не я разпокъсвам. Дано да си удържа на думата. :D 


Викс: 
Книгата, която отлагам(за съжаление) е "Истории от Академията за ловци на сенки" на Касандра Клеър. Купих си я миналата година по Коледа и все още не съм я прочела. Започвах я няколко пъти, но така и не стигах по-нататък от 20-та страница, защото все си намирах други книги, които да ме привлекат. Силно се надявам да успея да я прочета през лятото.





5. Не съм чел/-а тази книга, защото е ОГРОМНА…

Алекс: Единствената причина да посоча книга в тази категория е, че ОЩЕ не съм прочела книгата, но това не означава, че няма, Това е книгата "Граф Монте Кристо" и както вече казах със сигурност ще я прочета, но тъй като е наистина огромна, мисля това да се случи лятото, отново, за да имам достатъчно време да я започна и завърша за отрицателно време. Не се и съмнявам за нея, че ще ми хареса, напротив - дори имам много високи очаквания. Като гледам доста ми се насъбраха за лятото, но каквото такова - ще се постарая. 




Викс:
При мен такова нещо не се е случвало. Аз свободно приемам предизвикателството да прочета дадена книга, независимо дали е от 700 страници. Въпреки това, все още не мога да се накарам да прочета "Детски и домашни приказки" от Братя Грим. Моя приятелка много иска да я прочета(даже ме тормози всеки ден с това), но аз все още го обмислям.






6. Коя е книгата, която те развълнува до голяма степен, купи и сега чака ред?

Алекс: Тук ще кажа "Истории от академията за ловци на сенки". Книгата я купих още в деня на пускането й на пазара, но просто няма и как да я започна, тъй като още не съм прочела "Принцеса с часовников механизъм". Запознатите с творчеството на Касандра ще разберат за какво говоря. Но прочета ли Принцеса, Академията ще е първото нещо, което ще грабна след това.








Викс:
Тук посочвам "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас. Купих си книгата преди седмица, но предполагам, че ще започна да я чета след като прочета "Терзания" на Лорън Кейт. Понеже наскоро прочетох "Двор от рози и бодли", се влюбих безкрайно много в начина на писане на Сара. Затова в момента съм с големи очаквания за "Стъкления трон". А и все пак Алекс ми я препоръчва с две ръце! ^^

7. Коя беше книгата, която инатливо не искаше да четеш, а след като я прочете стана най-върлият ѝ почитател?



Алекс: За мен това е поредицата на Касандра Клеър - "Реликвите на смъртните". В един от предишните постове вече бях споменала как се реших да прочета книгите, но ако не сте разбрали пак ще кажа накратко. Това беше още, когато бях скарана с четенето, но след като изгледах филма разбрах, че искам да знам какво се случва по-нататък с героите. Единственият вариант бяха книгите и въпреки че ги започнах с нежелание, в последствие това се превърна в любимата ми поредица и постави началото на любовта ми към книгите. Ето защо препоръчвам на всички тази невероятна поредица. Не съжалявам и дори имам много голямо желания да я препрочета цялата.  

Викс:
А за мен това е поредицата "Здрач" от Стефани Майър. След като изгледах филмите, категорично отказвах да прочета тази поредица. Не ме разбирайте погрешно. Аз ужасно много харесах филмите, но смятах, че книгите едва ли щяха да ми харесат толкова. А колко много съм грешала...
Книгите ми харесаха много повече от филмите(както винаги става). Макар за много хора те да бяха прекалено голямо клише, аз много ги харесах. Не съжалявам за това, че ги прочетох!




Надаваме се тагът да ви е харесал, колкото и на нас. Отново благодарим на Гергана, че ни тагна, за нас беше истинско удоволствие да го направим. Забавлявахме се изключително много. Ние от наша страна не искаме да тагваме конкретно никого, а оставяме тага отворен за всички, които имат желание да го направят. Приятно четене!  :)


Коментари

  1. Привет, пишещи дечица! :D :P
    Искрено се зарадвах, когато видях тага. А отговорите ви наистина са особено интересни. Ще се опитам с по едно изречение да изкоментирам някои от заглавията, с които съм що-годе запозната.

    * ,,Крадецът на книги" е наистина хвалена, та прехвалена книга. Аз лично я започнах, но разказът от гледна точка на Смъртта не ми се стори подходящ. Не успях да я дочета, защото ме изнерви до крайна степен.

    **,,Алена кралица"... това е книга, за която съм слушала неимоверно много. Но всички, абсолютно всички, казват, че не си струва да се чете, защото втората книга не струвала. Мен лично това ме отблъсква. Ами теб, Викс?

    *** ,,След теб"- Алекс, искрено се радвам, че мненията ни по отношение на това продължение съвпадат. Така, де... има ли нужда от продължение подобна история?!?


    !!! Алекс, вземи и прочети ,,Граф Монте Кристо". Обемът не е страшен, когато навлезеш в историята. Този роман е солидна основа за по нататъшно развитие (все пак трябва от време на време да поглеждаме към класиката). Почти убедена съм, че няма да съжаляваш. :))

    П.П. Искрено се радвам, че направихте тага. Отговорите ви са наистина интересни, а заглавията, които сте показали-познати и непознати за мен. Голямо удоволствие бе четенето на тази публикация за мен. Браво, момичета! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за милия коментар! Честно казано едва ли ще започна "Алена кралица" след многото мнения, които изчетох. Може би това ще се се случи ако нямам какво да чета(което едва ли ще е скорo :D). В момента съм на вълна "Паднали ангели". Чела ли си поредицата? Ако не, силно ти я препоръчвам!^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм, но след всичкото хвалене изгубих ,,апетита" си към тази поредица. Може да е много нещо, но на мен просто не ми се нрави много-много еднообразието. :))

      Изтриване
    2. Благодаря и аз за милите думи! Радваме се, че отговорите ни са ти били интересни. За "Граф Монте Кристо" дори не се колебая. Имам такова голямо желание, че не е истина. Всеки, който я е чел ми казва, че дори не е осетил как прелиства страниците, пленен от великолепната история и завладяващите приключения. Надявам се и с мен да се случи точно това, защото определено имам нужда от някоя такава книга. Абсолютно съм съгласна, че от време на време трябва да прочитаме и по някоя класика, защото понякога това са наистина стойностните книги. За сега съм си набелязала няколко заглавия, които привлякога вниманието ми и това са "Бялата ръкавица", "Гордост и предразсъдъци" и "Богат беден". Ако си чела някоя от тях, ще се радвам да ми препоръчаш с коя да започна. :)

      Изтриване
    3. Препоръчвам ,,Богат, беден" и съответното продължение ,,Просяк, крадец" с двете си ръце. Четох двете книги лятото и стилът на Ъруин Шоу... Просто е несравним. Уникални, пълнокръвни герои ще видиш в книгите му. Герои, които не можеш да мразиш. Определено препоръчвам.
      ,,Бялата ръкавица"... Хм... По-добре смени тази книга и прочети ,,Оцеола" преди нея. Определено ще ти хареса. Определено романите на Майн Рид са едни от най-прекрасните, които някога съм чела. Те ми дадоха началото. Благодарение на ,,Конникът без глава", започнах да чета.
      ,,Гордост и предразсъдъци"... не мога да кажа. Това е книгата, която още не съм прочела. Заедно с ,,Любов по време на холера" и ,,100 години самота", това ми е голямата болка. :D :))

      Изтриване
    4. Благодаря за насоките, ще се вслушам в съветите ти. За книгите, които още не си прочела - имаш време, пожелавам ти успех!

      Изтриване
  3. Страхотен таг, момичета.^^
    Прочетох преди няколко месеца "Алена кралица" и не мога да кажа дали ми хареса или не, но пък се надявам на вас да ви хареса, до колкото знам книгите няма да бъдат три, а ще бъдат общо четири, другата година излиза последната.
    "Крадецът на книги" влюбих се в книгата наистина е интересна, затрогваща и докато я четеш, си приготви кърпички.
    Беше ми изключително интересно да го прочета и да видя отговорите ви! С удоволствие следя постовете ви! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарим за милия коментар! Надявам се книгите да ми харесат наистина, просто нямам мотивацията да ги почна още. :D Ще се доверя на вашия вкус и ще видим какво ще стане. ;)
      Стараем се постовете ни да са интересни, за да ви е интересно и на вас да ги четете. Безкрайно ни радва, че следите блога с удоволствие, това важи и за нас и вашите постове, страхотни сте всички!^^ <3

      Изтриване
  4. На повечето от въпросите имаме толкова сходни мнения, че мисля, че бих отговорил по абсолютно същия начин. :D
    Заинтригува ме отговорът на Викс на първия въпрос. Прочетох много позитивни мнения и коментари за "Академия за вампири", но също като теб не мисля, че ще успее да ме заинтригува точно сега, когато чета още книгите на Касандра Клеър. Касандра си е Касандра- докато не прочета всичко от нея и не се "отърся" от цялата еуфория около света на ловците на сенки, едва ли ще започна друга поредица, в която има вампири.
    Като заговорих за Касандра.. Много ми хареса, че сте включили "Истории от академия за ловци на сенки". Аз още не съм прочел Реликвите и смятам, че ще се спойлна по някакъв начин ако почна първо от нея.. Бих искал да видя и вашето мнение по въпроса, защото знам, че книгите на Касандра се четат в определен ред, за да не се спойлваме за следващите книги.
    По шестия въпрос.. Аз много се колебая дали да започна "Стъкленият трон". Всеки казва, че стила на писане на Сара в Дворовете е на много по-високо ниво, а аз май сбърках като започнах първо с тях.. И сега имам големи очаквания и за "Стъкленият трон".
    Относно седмия въпрос.. Казах много за Касандра, но няма как да не вметна нещо и за Реликвите.. Надявам се най-накрая да успея да започна поредицата, защото още съм на вълна "Адски устройства" и.. просто не мога! :D
    П.П. Извинявам се за дългия коментар, малко се поувлякох. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук може би трябваше да ти отговори Викс, но не мога да се сдържа! :D Няма лошо и тя да изкаже мнение след това, но аз задължително ще кажа някоя друга думичка сега. ;дд А за "дългия" коментар - аз лично се кефя повече на по-дългите, така че изобщо не трябва да те притеснява, защото това само може да ме радва. ;д За книгите на Касандра - има доста мнения и начини да прочетеш книгите й, но определено не започвай Историите от Академията без да си прочел цялата поредица Реликвите, понеже действията в Академията се развиват известно време след послесната случка в 6тата книга на Реликвите. Щом вече си прочел Адските устройства, започвай или Хрониките на Магнус или Реликвите. След тях вече прочети Академията и Лейди Полунощ. Поне това е хронологичният ред на историите. Разбира се можеш да разместиш местата на Академията или Лейди Полунощ или Хрониките, но другото не е за пренебрегване. Освен, ако не искаш да се спойлнеш и да си развалиш удоволствието от четенето. Все едно да прочетеш третата книга преди първата и втората :D
      За "Стъкленият трон" - него го прочетох преди Дворовете, но изобщо не мога да каже, че ме е разочаровала книгата или стила на авторката, напротив. От ревюто ми си разбрал колко много се влюбих в тази книга. Определено не бива да загърбваш поредицата. Въпреки че аз съм прочела само първата книга мисля, че цялата поредица ще стане една от най-любимите ми. Някои казват, че първата книга не ги е заинтригувала толкова, при теб не знам как ще е, на мен лично ми хареса адски много, но дори това да е било така, никой не се е отказал от следващите книги и всеки казва, че всяка следваща става все по-добра и по-добра. Точно поради тази причина нямам търпение за останалите. Надявам се да я прочетеш и да се влюбиш в нея, както направих аз.
      Очевидно и аз малко се поувлякох, но дадеш ли ми на мен да говоря за любимите си книги - вземи си нещо за ядене и се настани удобно, защото това ще отнеме време! :D Поне се надявам да съм била полезна^^ :)

      Изтриване
  5. Това, че коментарът ти е дълъг, означава, че това, което правим с Алекс напълно си заслужава! Много се радвам на коментарите ти :D. Сега за Каси- аз лично прочетох първо Реликвите, после "Адски устройства", след това "Лейди Полунощ", "Хрониките на Магнус " и сега ми остава "Истории от Академията". Както каза Алекс, важното тук е да не прочиташ "Лейди Полунощ"(ако си решил да я четеш) или "Историите" преди "Реликвите",защото всичко там се развива след "Град на небесен огън". "Стъкления трон"- колебаех се за тази книга, но вече си я купих и нямам търпение да я прочета! А "Академия за вампири"- както казах, на нея реда може би ще ѝ дойде лятото! Май и аз се поувлякох много, но се надявам да съм била полезна по някакъв начин.^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар